دکتر امیر طاهری » معده » هزینه بالن معده
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

هزینه بالن معده

هزینه بالن معده تحت عوامل متعددی تعیین می‌شوند که برای هر پزشک متفاوت خواهد بود. بالن معده یکی از بهترین جراحی‌های لاغری به حساب می‌آید که می‌تواند از اضافه وزن جلوگیری کند. در این عمل از یک کیسه سلیکونی به نام بالن استفاده می‌شود تا با قرار دادن آن بیشتر حجم معده اشغال شود. با این کار اشتهای شما کاهش یافته و وزنتان در کوتاه مدت به طور قابل توجهی ک می‌شود. از آن جایی که این جراحی به دقت زیادی نیاز دارد و در آن از بالن استفاده می‌شود، در نتیجه قیمت عمل بالن معده به عوامل متعددی از جمله نوع بالن و میزان تخصص پزشک بستگی خواهد داشت.

هزینه بالن معده به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه بالن معده به چه عواملی بستگی دارد؟

بالن معده یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از افزایش وزن به حساب می‌آید. هزینه بالن معده یکی از موارد مهم در هنگام اقدام برای انجام این روش به حساب می‌آید که به عوامل زیر بستگی دارد:

نوع بالن انتخابی 

بالن معده انواع مختلفی دارد که انتخاب هر کدام در تعیین هزینه‌های آن  دخالت دارد. برندهای زیادی در تولید بالن‌های معده فعالیت می‌کند که با توجه به کیفیت قیمت متفاوتی دارند. شما می‌توانید برای کاهش هزینه بالن معده برندی را انتخاب کنید که در عین داشتن کیفیت بالا، قیمت پایین‌تری داشته باشد. ما برترین برندهای بالن معده را ارائه می‌دهیم که می‌توانید از بین آن‌ها برند دلخواه خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: رفلاکس معده

تخصص جراح

جراحی‌های مربوط به لاغری بسیار حساس هستند و باید توسط متخصصین انجام شوند. هر چه تخصص پزشک در این زمینه بیشتر باید هزینه بالاتری نیز بپردازید. پزشکانی که از شهرت بالایی برخوردار هستند معمولا نسبت به دیگر پزشکان قیمت بالن معده را بالاتر تعیین می‌کنند. می‌توانید بدون نگرانی بالن معده خود را به ما بسپارید تا با تخصص کافی و قیمت مناسب بهترین نتیجه را دریافت کنید.

هزینه بالن معده

 تجربه و مهارت جراح

اکثر پزشکان از تجربه زیادی برخوردار هستند، اما مهارت‌های یکسانی ندارند. برای تشخیص میزان مهارت پزشک می‌توانید به مطب مراجعه کرده و نظر مراجعان را راجع به عمل خود بپرسید. اگر میزان رضایت تا حد زیادی بالا بود، می‌توانید عمل خود را به این پزشک بسپارید. لازم به ذکر است که پزشکان ماهر و متبحر در این زمینه معمولا هزینه زیادی بیشتری نسبت به سایر پزشکان دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: علائم زخم معده

 محل انجام عمل 

عمل بالن معده از آن دسته جراحی‌هایی است که هم در کلینیک‌های خصوصی و هم بیمارستان‌ها قابل انجام است. کلینیک‌هایی که در شهرهای کوچک قرار دارند معمولا هزینه کمتری نسبت به شهرهای بزرگ دریافت می‌کنند. شهرهای بزرگ هزینه زندگی بالاتری داشته و می‌توانند به نسبت قیمت عمل بالن معده را افزایش دهند. ما در کلینیک خود با بهترین قیمت این جراحی را بدون کوچک‌ترین عوارضی انجام می‌دهیم.

ویزیت بعد از عمل

بالن معده از جمله جراحی‌هایی است که عوارض بعد از آن بسیار ناچیز است. بنابراین، به ویزیت کمتری نسبت به جراحی‌های دیگر نیاز دارد. اگر بتوانید با مراقبت‌های بعد از عمل عوارض احتمال را کاهش دهید، هزینه‌های جاری عمل بالن معده به علت عدم نیاز به ویزیت مکرر نیز کاهش خواهد یافت. با این حال، نیاز به ویزیت بعد از عمل یک یا دو بار به صورت دوره‌ای ضروری خواهد بود که بر قیمت بالن معده تاثیرگذار خواهد بود.

نوع بیمارستان (دولتی یا خصوصی بودن)

جراحی بالن معده هم در بیمارستان‌های دولتی و هم در بیمارستان‌های خصوصی قابل انجام است. معمولا با توجه به تجهیزات و امکاناتی که در بیمارستان‌های دولتی وجود دارد طبیعی است که برای این عمل هزینه بیشتری از شما دریافت شود. بیمارستان‌های دولتی ممکن است دارای تجهیزات قدیمی‌تری باشند. از این رو، می‌توانید هزینه کمتری برای این عمل پرداخت کنید.

سطح امکانات پزشکی

امکانات پزشکی در کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها یکسان نیستند. بیمارستان‌ها به دلیل داشتن بودجه بیشتر از امکانات بیشتری برخوردار هستند و می‌توانند هزینه بیشتری بابت این عمل دریافت کنند. در مقابل، کلینیک‌ها کوچک‌تر بوده و سطح امکانات پزشکی در آن‌ها پایین‌تر است. از طرفی، کلینیک‌ها با بودجه کمتری تاسیس شده و عمدتا تجهیزات پزشکی کمتری در آن‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: درمان معده درد

هزینه بالن معده

نتیجه‌گیری

اگر دچار افزایش وزن هستید و اشتهای زیادی دارید، می‌توانید با استفاده از بالن معده وزن خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید. در ابتدا برای تشخیص مناسب بودن این عمل باید توسط پزشک مورد نظر مشاوره دریافت کرده و آزمایش‌های قبل از آن را انجام دهید. سپس با انجام بالن معده به مراقبت‌هایی نیاز پیدا می‌کنید که همگی این عوامل می‌توانند تاثیر زیادی روی هزینه بالن معده داشته باشند. از آنجایی که کلینیک و تخصص پزشک در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است، ما در کلینیک خود با تخصص کافی در این زمینه این عمل را با قیمتی بسیار مناسب انجام می‌دهیم. برای دریافت مشاوره می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *